برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در بیش از ۲۰۰ کانون مساجد اردبیل
کد خبر: 4191489
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در بیش از ۲۰۰ کانون مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) ویژه‌برنامه‌های مختلفی در بیش از ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بیش از ۲۰۰ کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه‌برنامه‌های مختلفی در بیش از ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل گفت: نقش‌آفرینی حضرت فاطمه زهرا(س) در مسئله ولایت‌پذیری و تبیین سیره آن حضرت از مهم‌ترین محور‌های برپایی این جشن‌هاست.

وی بیان کرد: افتتاح کانون فرهنگی و هنری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهارشنبه، ۱۳ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء، ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد چهارده معصوم(ع) یحیی‌آباد نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به همین مناسبت است.

آمون با بیان اینکه برخی از کانون‌های مساجد استان اردبیل نیز با برپایی محافل انس با قرآن کریم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌‎ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارند، افزود: تبیین مسئله مقاومت و اعلام همبستگی با آرمان‌های فلسطین و مردم بی‌دفاع غزه از بخش‌های مهم این محافل انس با قرآن کریم خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در مناطق مختلف استان است.

انتهای پیام
captcha