بهره‌مندی ۱۰۸۰ نفر از خدمات طرح ملی نذر خدمت هلال احمر اردبیل
کد خبر: 4190850
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

بهره‌مندی ۱۰۸۰ نفر از خدمات طرح ملی نذر خدمت هلال احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره‌مندی ۱۰۸۰ نفر در قالب ۳۰۳ خانوار از اهالی روستای شورگل و ۱۲ روستای منتخب دیگر شهرستان بیله‌سوار از طرح ملی نذر خدمت خبر داد.

بهره‌مندی ۱۰۸۰ نفر از خدمات طرح ملی نذر خدمت هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۹ دی ماه با اعلام این خبر افزود: این طرح در ۱۳ روستای منتخب به مرکزیت روستای شورگل شهرستان بیله‌سوار به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح از ۵ تا ۷ دی ماه در این روستا‌ها تشریح کرد: این طرح در راستای اهداف و ماموریت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستا‌های کم‌برخوردار اجرا و علاوه بر آبرسانی به مردم روستا‌های مذکور، خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب و اعضای تیم درمان اضطراری استان، توزیع البسه، شیر خشک برای خانواده‌های دارای نوزاد، بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، افتتاح یک باب مسکن مددجویی با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، افتتاح یک باب نانوایی با مشارکت بسیج سازندگی، اجرای برنامه فرهنگی ویژه کودکان توسط تیم سحر استان، کارگاه پیشگیری از اعتیاد و ... با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

قویدل گفت: اهدای ۵ دستگاه تانکر آب با مشارکت اداره امور عشایری، تجهیز مدارس، مسجد و دهیاری روستا به جعبه کمک‌های اولیه و تجهیزات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و دلجویی با خانواده شهید بهروز بهزاد، برپایی میزخدمت جهت پاسخگویی به مطالبات اهالی روستا، آبرسانی به اهالی روستا‌های مورد هدف، هموارسازی راه‌های اصلی و فرعی روستایی از دیگر برنامه‌های اجرایی این جمعیت با مشارکت دستگاه اجرایی این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، برگزار شد؛ افزود: طرح نذر خدمت با مشارکت ۱۵۰ نفر از داوطلبان و پرسنل این جمعیت انجام یافت.

لازم به ذکر است که ارزش ریالی خدمات طرح ملی نذر خدمت ۲۵ میلیارد ریال بود.

انتهای پیام
captcha