پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به‌مناسبت شهادت سردار موسوی
کد خبر: 4190073
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به‌مناسبت شهادت سردار موسوی

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده با انتشار پیامی، شهادت سردار سیدرضی موسوی، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

شهید رضی موسویبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پنجم دی‌ماه با انتشار پیامی شهادت سردار سیدرضی موسوی، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل‌ بیت(ع) و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی‌الله کرد.

قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار کشور در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و هم‌سنگران شهیدش نبود.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت، ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای(مدظله) و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، از درگاه حضرت احدیت برای آن سردار عالی‌قدر رضوان الهی و هم‌نشینی با انبیا و اولیاء الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماید.

قاسم جعفرزاده 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل 
۵ دی‌ماه ۱۴۰۲،
۱۲ جمادی الثانی ۱۴۴۵»

انتهای پیام
captcha