۳۰۰ محفل قرآنی در مساجد اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4158263
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
در شب عاشورا

۳۰۰ محفل قرآنی در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

​​​​رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای ۳۰۰ محفل انس با قرآن در شب عاشورا در این استان خبر داد.

صابر طهماسبی ​​​​رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، ​​​​رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، چهارم مردادماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: ۳۰۰ محفل انس با قرآن کریم در شب عاشورا به همت موسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این محافل قرآنی به یاد راز و نیاز و قرائت قرآن کریم توسط امام حسین(ع) و اصحاب آن حضرت در دشت نینوا در شب عاشورا با استقبال شایسته نوجوانان و جوانان برگزار و شرکت‌کنندگان پیوند قرآن و اهل‌بیت(ع) را سرلوحه عزاداری ماه محرم قرار می‌دهند.

وی افزود: توجه به قرائت قرآن کریم و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های این محافل قرآنی می‌باشد که قاریان و حافظان قرآن و نیز سخنرانان حاضر در مراسم به این امر تاکید داشته و شرکت کنندگان در محافل را با اهمیت آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند.

طهماسبی افزود: تلاوت و ترتیل قرآن، اجرای تواشیح، مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت، سخنرانی و... برخی از عناوین این برنامه است که در مرکز و شهرستان‌های تابعه استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha