سلسله نشست‌‌های «رستا» در فرهنگسرای رسانه برپا می‌شود
کد خبر: 4144682
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

سلسله نشست‌‌های «رستا» در فرهنگسرای رسانه برپا می‌شود

کنکاشی برای پاسخ به سؤالات نوجوانان در میان اندیشه‌های امام خمینی(ره) در ویژه‌برنامه «رستا» فرهنگرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، سلسله‌نشست‌های گفت‌وگویی نوجوانانه با عنوان «بچه‌های رستا» به همت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و فرهنگسرای رسانه به عنوان یکی از مراکز فعال در این زمینه اقدام به برگزاری این ویژه‌برنامه کرده است. 

ایجاد فضایی امن و مناسب برای نوجوانان به منظور اینکه بتوانند مسایل و دغدغه‌های خود نسبت به موضوعات اجتماعی را مطرح کرده و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنند، موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.  

لزوم گفت‌وگو درباره مسائل مهم بر کسی پوشیده نیست و این امر مهم در دوران نوجوانی اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند‌.‌ از این رو این سلسله جلسات در فرهنگسرای رسانه آغاز شده و با موضوعات مختلف ادامه خواهد داشت. 

نخستین جلسه از ویژه‌برنامه «بچه‌های رستا» همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) با حضور فاطمه‌سادات نواب‌صفوی، دختر شهید نواب صفوی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

یادآور می‌شود، این جلسه پنجشنبه، ۱۱ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی‌تئاتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار شده و پذیرای عموم نوجوانان شهر تهران خواهد بود.

انتهای پیام
captcha