سوء استفاده برخی خطوط هوایی از زائران مشهد + عکس
کد خبر: 4144321
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

سوء استفاده برخی خطوط هوایی از زائران مشهد + عکس

باطل کردن بلیط‌های رزرو شده، به راه‌انداختن بازار سیاه بلیط و افزایش قیمت پرواز به سمت مشهد در دهه کرامت، بدون هیچ نظارت و ممانعتی از سوی دستگاه‌های مسئول کام زائران امام رضا(ع) را در این دهه تلخ کرده است.

سوء استفاده ایرلاین‌ها از اشتیاق زائران امام رضا(ع) در دهه کرامتبه گزارش ایکنا، از یک ماه قبل بلیط هواپیما خریداری می‌کنید تا در روزهای منتهی به میلاد امام رضا(ع) زائر بارگاه ملکوتی آن حضرت شوید، اما چند روز مانده به موعد پرواز، به راحتی و تنها با ارسال یک پیامک به شما اعلام می‌شود که پرواز شما باطل شده است! اما چرا؟

تماس با دفاتر هواپیمایی هم نتیجه‌ای ندارد، چرا که به شما گفته می‌شود پرواز کنسل شده، هواپیما خراب است و پرواز جایگزین هم نداریم؛ اما اگر همان زمان به فهرست پروازها نگاهی بیندازید، می‌بینید که در همان روز و ساعتی که شما از یک ماه قبل بلیط رزرو کرده بودید همان خط هوایی پرواز به مشهد دارد و همه بلیط‌های خود را به نرخ جدید به سایر متقاضیان فروخته است.  

سایر خطوط هم تمام بلیط‌های خود را فروخته‌اند، البته به نرخ جدید یعنی با افزایش 29 درصدی و هیچ پروازی صندلی خالی ندارد. اما اگر با آژانس‌های مسافرتی تماس بگیرید، بازار سیاه بلیط‌های مشهد به خصوص قیمت‌های پیشنهادی شما را شگفت‌زده می‌کند. در کنار تمام اینها آنچه بیشتر شما را بهم می‌ریزد، پیشنهاد خرید بلیط هواپیما به علاوه رزرو هتل است، یعنی اگر بلیط‌ می‌خواهید در کنار پول بلیط باید پول رزرو هتل را نیز پرداخت کنید.

همه اینها تنها یک معنی دارد؛ سوء استفاده از اشتیاق و علاقه مردم ایران برای زیارت بارگاه مطهر امامشان در روزهای منتهی به تولد امام رضا(ع) و بردن حداکثر سود مادی با ادعاهای دروغ کنسلی و مشکل فنی هواپیما و چقدر جای تأسف دارد که هر سال همین روند تکرار می‌شود و هیچ نظارت پیشگیرانه‌ای بر این تقلب و ایجاد بازار سیاه صورت نمی‌گیرد.

آیا چنین سوء استفاده‌ای از اشتیاق و علاقه مردم به زیارت امامشان، شایسته است؟

سوء استفاده برخی خطوط هوایی از زائران مشهد

انتهای پیام
captcha