خدمات بیمه‌ای به ۱۵۸ نفر مداح اهل‌بیت(ع) ارائه شد
کد خبر: 4143698
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
به همت بنیاد دعبل خزاعی اردبیل

خدمات بیمه‌ای به ۱۵۸ نفر مداح اهل‌بیت(ع) ارائه شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بنیاد دعبل خزاعی با بیمه ۱۵۸ نفر مداح، فعالیت مطلوبی در خدمات‌دهی به مداحان اردبیل دارد.

بنیاد دعبل خزاعیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات استان، پنجم خرداد ماه، در جلسه شورای هماهنگی خدماتی بنیاد دعبل خزاعی استان اردبیل در سخنانی ظرفیت مداحی این استان را سرآمد تمام استان‌های کشور مطرح و اظهار کرد: بنیاد دعبل خزاعی در خدمات‌دهی به مداحان باید رضایت الهی را در نظر گرفته و در راستای بهره‌مندی این قشر مذهبی و فرهنگی از خدمات اجتماعی بیش از پیش تلاش کند.

مدیرکل تبلیغات اردبیل افزود: ارائه خدمات به مداحان باید در دو سطح ملی و استانی مورد توجه قرار گرفته و در خصوص پوشش بیمه‌ای، اختصاص زمین، واگذاری زمین‌های وقفی، وام‌های مناسب ویژه مسکن ملی و تخفیف در خدمات پزشکی و ... برای مداحان، مابین مسئولان استانی و نمایندگان مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شود.

جعفرزاده تصریح کرد: کانون مداحان و شورای هیئت مذهبی باید در آسیب‌شناسی و مسئله‌شناسی مداحان وارد عمل شده و با حفظ آبرو و شخصیت افراد، در راه رشد و ارتقای معنوی و محتوایی مداحی قدم‌های مثبت بردارند.

در ادامه حسن فتحی، مسئول بنیاد دعبل خزاعی اردبیل در سخنانی به فعالیت این بنیاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تحت پوشش قرار دادن ۳۵ نفر از مداحان در سال گذشته، مجموع مداحان بیمه شده استان اردبیل به ۱۵۸ نفر رسید.

وی گفت: معرفی هیئت عامل برای افتتاح مرکز نیکوکاری و انتخاب معاونین نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان در شهرستان‌های تابعه و نیز شناسایی و جذب خیرین برای ارائه خدمات بهتر، از فعالیت‌های بنیاد دعبل خزاعی استان اردبیل در بحث خدماتی است.

انتهای پیام
captcha