افزایش جمعیت از ضروریات تحقق اهداف جامعه اسلامی است
کد خبر: 4143115
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

افزایش جمعیت از ضروریات تحقق اهداف جامعه اسلامی است

امام جمعه شهرستان نیر گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در تحقق اهداف جامعه اسلامی، ضرورت افزایش جمعیت است و این امر اساسی در قرآن کـریم و روایات ائمه معصومین(ع) نیز به شیوه‌های مختلف سفارش شده است.

افزایش جمعیت از ضروریات تحقق اهداف جامعه اسلامی استبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اردبیل، حجت‌الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر، دوم خرداد ماه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در تحقق اهداف جامعه اسلامی، ضرورت افزایش جمعیت و تولید نسل است.

نعمتی افزود: این امر اساسی که در قرآن کـریم و روایات ائمه معصومین(ع) نیز به شیوه‌های مختلف به آن سفارش شده، در سال‌های اخیر مکررا مورد تأکید مقام معظم رهبـری واقع گردیده به‌طوری که معظم له در فرمایشات خود نسبت به فرآیند پیری جمعیـت هشـدار داده‌اند. بنابراین، مسئولین امر بایستی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش جمعیت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف و نیز مراسمات ایام دهه کرامت از مسئولین امر خواست تا در این خصوص اقدامات لازم را مبذول دارند.

انتهای پیام
captcha