اردبیل جزو استان‌های پیشرو در حوزه تعلیم و تربیت کودک است
کد خبر: 4142822
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

اردبیل جزو استان‌های پیشرو در حوزه تعلیم و تربیت کودک است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک گفت: استان اردبیل جزو پیشتازان در حوزه تعلیم و تربیت کودک است.

وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اول خردادماه با تأکید بر اهمیت مسئله کودکستان‌ها گفت: ساماندهی امور کودکستان‌ها جزء برنامه‌های شاخص معاونت ابتدایی بود که با تحت پوشش قرار دادن ۱۸۱۰۰ نفر در سطح استان توانستیم هدف‌گذاری انجام شده مبنی بر پوشش حداکثری را محقق سازیم. بر همین اساس استان اردبیل جزو پیشتازان در حوزه تعلیم و تربیت کودک است.

خدابنده با قدردانی از حمایت‌های انجام شده از سوی سایر واحد‌های اداره‌کل آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری با هدف ارزیابی کیفی کودکستان‌ها در مجموع بیش از ۵۰۰ مورد بازدید از کودکستان‌ها و مهد‌های کودک انجام شده و نظارت حداکثری بر عملکرد کودکستان‌ها در صدر برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی قرار دارد.

وی همچنین افزود: در سال تحصیلی جاری موفق شدیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمامی نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان، کارگاه‌های توانمندسازی مؤسسان و مربیان کودکستان‌ها را برگزار کنیم. هم‌چنین در نظر داریم با همکاری معاونت پرورشی و جهاد دانشگاهی دوره‌های آموزشی متنوعی را در این حوزه برگزار کنیم.

خدابنده گفت: تعداد نوآموزان در سال تحصیلی آینده ۱۷۶۱۴ نفر خواهد بود که از این تعداد سنجش بدو تحصیل بیش از ۱۲۴۰۰ نفر انجام شده است و حدود ۴۲۰۰ نفر نیز در نوبت انتظار قرار دارند و بسیار امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha