ارائه مشاوره رایگان برای مددجویان کمیته امداد اردبیل
کد خبر: 4140752
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل خبر داد:

ارائه مشاوره رایگان برای مددجویان کمیته امداد اردبیل

معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل گفت: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی تلاش می‌کنیم تا با همراهی بخش خصوصی مشاوره‌های رایگانی را برای مددجویان کمیته امداد ارائه کنیم.

ارائه مشاوره رایگانبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، صفر توحیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل، ۲۳ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر افزود: کمیته امداد با هدف کاهش هزینه‌ها و چابک‌سازی ساختار اداری خود سعی کرده تا با همکاری بخش خصوصی خدمات با کیفیت مشاوره‌ای را به مددجویان ارائه کند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی در این حوزه سعی بر این بوده تا مشاوره‌های رایگان برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ارائه شود که در گام نخست این خدمات در شهر‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و بیله‌سوار به جامعه هدف کمیته امداد ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا نیمه تابستان در سایر شهر‌های استان نیز امکان ارائه خدمات مشاوره‌های حقوقی، اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و... را فراهم کنیم تا مددجویان به صورت تلفنی بتوانند از این مشاوره‌های رایگان بهره‌مند شوند.

توحیدی افزود: ما در حال حاضر از ظرفیت ۹ نفر از مشاوران تخصصی در این طرح استفاده می‌کنیم که مددجویان می‌توانند به صورت تلفنی با این مشاوران در ارتباط بوده و خدمات مشاوره‌ای رایگان و بدون هزینه‌ای را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته امداد با این اقدامات تلاش می‌کند تا زمینه جلب رضایت جامعه هدف خود را فراهم آورده و کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز در بین این خانواده‌ها شاهد باشیم.
توحیدی اضافه کرد: در مسیر حل مشکلات تحصیلی، معیشتی، اجتماعی، فرهنگی و ... این مجموعه مشاوره‌ای خدمات ارائه کرده و سعی ما بر این است تا در مناطق مختلف استان فضا و بستر لازم برای دریافت این خدمات با کیفیت برای جامعه هدف کمیته امداد به وجود آید.

انتهای پیام
captcha