برگزاری یادواره شهید «سرلشکر سعید جاوید» در اردبیل + فیلم
کد خبر: 4140011
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

برگزاری یادواره شهید «سرلشکر سعید جاوید» در اردبیل + فیلم

یادواره گرامی‌داشت شهید والامقام «سرلشکر سعید جاوید» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل و جمعی از مسئولین استانی، در گلزار شهدای ججین برگزار شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید اردبیل، یادواره گرامی‌داشت شهید والامقام «سرلشکر سعید جاوید»، از شهدای تیپ 55 هوابرد ارتش، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای ججین اردبیل برگزار شد.

در این مراسم داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، ضمن تجلیل از مقام والای شهید معظم «سعید جاوید»، بر ضرورت معرفی شهدا به عنوان قهرمانان ملی و دینی به نسل جدید تأکید کرد و افزود: ایران اسلامی زادگاه قهرمانانی است که به معنای واقعی کلمه الگوهایی کامل برای نسل‌های جدید هستند و اگر سبک زندگی آنان به عنوان سرمشق برای نوجوانان ترسیم و تبیین شود، قطعا نسل جدید نیز همان راهی را خواهند رفت که شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس پیمودند.

نوری مسیر و راه شهدا را مسیر غیرت‌مندی دینی و ولایتمداری توصیف کرد و ادامه داد: جوانان دوران جنگ چندین مشخصه ویژه داشتند که یکی از مهمترین آنها، غیرت دینی بود و همین غیرت دینی باعث شد تا آنان از جان خود بگذرند اما اجازه ندهند ذره‌ای از خاک پاک ایران به دست دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی بیفتد.

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل، شهید «سعید جاوید» را نمونه قهرمان ملی و دینی دانست و تصریح کرد: شجاعت و شهامت این شهید عزیز باعث شد تا چندین پرواز موفق در دوران دفاع مقدس داشته و بارها با حمله موفقیت‌آمیز به مواضع دشمنان این مرز و بوم، نقشی مهم در پیروزی جبهه اسلام داشته باشد.

 

انتهای پیام
captcha