بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت جنایت پاراچنار
کد خبر: 4139073
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت جنایت پاراچنار

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن همبستگی و همدردی با بازماندگان شهدای اخیر حادثه پاراچنار در پاکستان، قویا این حادثه تروریستی را محکوم کرده است.

به گزارش ایکنا، روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حادثه ی  تروریستی کشتار معلمان در  پاراچنار  این سازمان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

شهادت تعدادی از معلمان دلسوز منطقه شیعه نشین پاراچنار توسط تروریستهای تکفیری وابسته به رژیم اشغالگر قدس و آمریکا، بار دیگر پرده از مظلومیت ساکنان این منطقه برداشته است. امروز نه تنها شیعیان ، بلکه همه مسلمانان و انسانهای آزاده ، داغدار و وارث خون پاک معلمان شهیدی هستند که مخلصانه در سنگر علم آموزی مشغول تعلیم و تربیت بوده و دغدغه ای جز پرورش نسلی متعهد و متخصص نداشته اند.

تشریح ماهیت و مصدر جنایت اخیر پاراچنار ، به مانند دیگر جنایاتی که در طول دهه ها و سالهای اخیر علیه شیعیان صورت گرفته است چندان پیچیده نیست. سرمنشاء اصلی تحرکات مذبوحانه و ضد بشری تروریستهای تکفیری علیه انسانیت و فطرت را باید در آن سوی منطقه و مرزها دانست، جایی که اتاقهای فکر دشمنان آمریکایی و صهیونیستی، حتی لحظه ای ایجاد ثبات و آرامش در جای جای حوزه جغرافیایی جهان اسلام را خط قرمز خود قلمداد کرده و متعاقبا، لحظه ای از خلق ترور و خشونت توسط مهره های وابسته به خود دست بر نمی دارند. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن همبستگی و همدردی با بازماندگان شهدای اخیر حادثه پاراچنار ، قویا این حادثه تروریستی را محکوم کرده و از دولت پاکستان می خواهد ضمن شناسایی دقیق عوامل این جنایت، آنها را به سزای اعمال خود برساند. اتخاذ تدابیر جدی تر در صیانت از جان ساکنان پاراچنار ، مسئولیت مهم دیگری است که انتظار می رود نهادهای امنیتی و دولتی در پاکستان در انجام آن مصمم تر و جدی تر نسبت به گذشته عمل نمایند.

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی 

انتهای پیام
captcha