نظام غرب به دنبال حرمت‌شکنی در مسائل مهم دینی و عقلانی است
کد خبر: 4134159
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

نظام غرب به دنبال حرمت‌شکنی در مسائل مهم دینی و عقلانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام غرب با حرمت‌شکنی در مسائل مهم دینی و عقلانی سعی می‌کند تا زنا،‌ فحشا، بی‌حجابی و بدحجابی را در جامعه ترویج کرده و به نوعی بشریت را در گمراهی کامل غرق کند.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، 25 فروردین‌ماه، در جمع روزه‌داران در مسجد میرزا علی اکبر اردبیل اظهار کرد: در دوران غیبت که دوران امتحان محسوب می‌شود نشانه‌هایی از ظهور دجال روزگار را شاهد هستیم که با اندیشه غربی ترویج بداخلاقی‌ها،‌ بی‌حجابی‌ها و بی‌غیرتی‌ها را در نمودی آشکار به عینه می‌بینیم.

وی ضرورت آشنایی امت اسلامی را با نشانه‌های آخرالزمان و اوضاع رخ داده در این عصر یادآور شد و تصریح کرد: ما تا اردوگاه حق را نشناسیم قطعا در خاک دشمن بازی می‌کنیم و پیشگویی پیامبر اکرم(ص) نشان می‌دهد که آخرالزمان علایمی دارد که از جمله آن می‌توان به انحطاط اخلاقی و جنون شهوت و همچنین قحطی غیرت اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام غرب با حرمت‌شکنی در مسائل مهم دینی و عقلانی سعی می‌کند تا زنا،‌ فحشا، بی‌حجابی و بدحجابی را در جامعه ترویج کرده و به نوعی بشریت را در گمراهی کامل غرق کند.

آیت‌الله عاملی افزود: در چنین اوضاعی برای عاقبت بخیری به رهبری مصلح و شایسته نیاز داریم تا از لهو و لعب دنیوی و سرگرمی‌های آن خارج شده و با انتظار فرج اصلاح جامعه را زمینه‌سازی کنیم.

وی مدال افتخار مصلح و هدایتگر نهایی جامعه را از ذریه پیامبر اکرم(ص)، مدال افتخار بی‌بدیل توصیف کرد و ادامه داد: تمام انبیا و اولیای الهی خواستار اهدای چنین مدال افتخاری بودند اما این تاج کرامت بر سر امت اسلامی و شیعی گذاشته شده است.

آیت‌الله عاملی از شب 23 ماه رمضان به عنوان شب شناخت امام عصر(عج) و تلاش برای زمینه‌سازی ظهور آن حضرت یاد کرد و گفت: در چنین شرایط حساس جمهوری اسلامی ایران توانسته حاکمیت ملی خود را در عصر معاصر حفظ کرده و بتواند شرایط ظهور را با بسترسازی مناسب فراهم کند.

وی یکی از وظایف دوران غیبت را توجه به نصیحت و خیرخواهی در حق امت اعلام کرد و افزود: این خیرخواهی هم در عمل و هم در فکر و مرام بسیار با ارزش است و در کنار خیرخواهی امت نسبت به همدیگر باید حب و دوستی و رفع نیاز دیگران به دست توانمندان مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله عاملی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: حضرت مهدی(عج) نسبت به امت و دین خود غیرت دارد و شایسته است در مسیر عشق‌ورزی، غیرت دینی را حفظ کرده و زمینه اصلاح‌گری جامعه را با دید منطقی فراهم کنیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری عدالت‌خواهی را از دیگر برجستگی موعود اعلام کرد و گفت: باید منتظر واقعی صبح، ظهر و شب در انتظار آن حضرت ناله و استغاثه کند و حتی در طول روز به عشق آن حضرت بخوابد و بلند شود.

وی از شیعه به عنوان عاصی‌ترین گروه در طول تاریخ در برابر زمامداران ظالم و فاسد یاد کرد و افزود: اگر غدیر، عاشورا و مهدویت در جامعه اسلامی به عنوان اصلاح‌گری و عاصی بودن امت شیعی یاد می‌شود به دلیل آن است که در جامعه شیعی هیچ وقت خفت و ذلیل‌ بودن نتیجه و پیامدی به همراه نداشته است.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: ما باید امام عصر خود را با شاخصه‌های برجسته به شکل درست بشناسیم و اجازه ندهیم با گناه و معاصی ظهور آن حضرت به تأخیر بیفتد.

وی خطاب به آنهایی که بدحجابی و یا بی‌حجابی می‌کنند، خاطرنشان کرد: نباید این افراد با اعمال خود آیات قرآن در این حوزه را تکذیب کرده و یا نسبت به آن بی‌توجه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: با زمینه‌سازی ظهور آن حضرت حرکت اصلاح‌گری در جامعه تقویت شده و بیش از گذشته اراده‌ها به سمت حق و حقیقت تمایل پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha