بخشش رهبری مروج مهربانی در کشور است
کد خبر: 4120627
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
عظیمی میرآبادی:

بخشش رهبری مروج مهربانی در کشور است

یک تهیه‌کننده سینما گفت: حضرت آقا با بخشش ده‌هاهزار نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر، فرهنگ مهربانی را در جامعه رواج دادند.

مهدی عظیمی میرآبادی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره جریان‌سازی عفو رهبری گفت: اقدام اخیر حضرت آقا در بخشش ده‌هاهزار نفر از آدم‌هایی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شده بودند بار دیگر نشان دادن جمهوری اسلامی تا چه حد با مخالفان خود با سعه‌صدر رفتار می‌کند. سال‌ها بود دشمنان انقلاب تبلیغات گسترده‌ای راه انداخته بودند که اگر فردی علیه یکی از مسئولان جمهوری اسلامی حرفی بزند بازداشت خواهد شد عفو اخیر بار دیگر ثابت کرد تبلیغات دشمنان دروغی بیش نیست.

وی افزود: در اتفاقات ماه‌های خیر به صورت ناجوانمردانه به صورت مستقیم به حضرت آقا، توهین صورت گرفت البته مطمئنم برخی از این افراد، تحت‌تاثیر فضای مجازی دست به چنین اقدامی زدند و عده‌ای دیگر مزدور خارجی‌ها بودند ولی به هر حال رهبر معظم انقلاب همچون پدری مهربان که خطای فرزند را می‌بخشد با این افراد رئوفانه رفتار کردند.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: در جمهوری اسلامی همیشه حق اعتراض وجود داشته است. حضرت آقا بارها از برخی رفتار مسئولان انتقاد کرده‌اند پس این حق برای مردم هم محفوظ است ولی باید توجه داشت که اعتراض با توهین و اغتشاش فرق می‌کند و مرز این دو را باید از هم جدا کرد تا دشمنان ملت و انقلاب از این مسئله سو استفاده نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان سیره رحیمانه حضرت آقا همانند عفو پدرانه را در آثار نمایشی مورد توجه قرار داد، بیان کرد: هر موضوع و پیامی با زبان هنر است که ماندگار و جریان‌ساز می‌شود. این نکته را حضرت آقا مورد تاکید قرار داده‌اند. با این توضیح اگر می‌خواهیم فرهنگ بخشش و مهربانی را که مقام معظم رهبر مد نظر دارند مورد توجه قرار دهیم حتماً باید از زبان هنر به ویژه هنرهای نمایشی بهره بریم.

این مدیر سینمایی در انتها تاکید کرد: مسئله دیگر برای اشاعه فرهنگ بخشش رهبری در جامعه این است که مسئولان نیز باید نقد‌پذیری خود را بالا برند و به آن توجه داشته باشند. این اتفاق اگر رخ دهد مردم متوجه خواهند شد حرف و اعتراض آنها شنیده می‌شود.

انتهای پیام
captcha