نمایشگاه بین‌المللی گردشگری؛ فرصتی ارزشمند برای جذب سرمایه‌گذار
کد خبر: 4120618
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری؛ فرصتی ارزشمند برای جذب سرمایه‌گذار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، حضور استان کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران را فرصتی ارزشمند برای جذب سرمایه‌گذار ذکر کرد و گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که باید آن‌ها را به بالفعل تبدیل کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری؛ فرصتی ارزشمند برای جذب سرمایه‌گذار

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، بهزاد رحیمی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیروز، 18 بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران گفت: استان کردستان با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری کشور دارد.

وی افزود: در استان زیرساخت‌های خوبی به ویژه در مرز سیرانبند بانه برای جذب توریست در حوزه گردشگری سلامت وجود دارد که می‌توان از این طریق برای جذب سرمایه‌گذار در زمینه توسعه گردشگری سلامت بهره برد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم و همچنین همکاری و انسجام میان بخش‌های خصوصی و دولتی بتوانیم زمینه تسهیل حضور سرمایه‌گذاران و سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان را بیش از پیش فراهم کنیم.

یادآور می‌شود؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و استان کردستان در سالن ۳۸A پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
captcha