مرحله استانی مسابقات قرآن روستاییان در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4120614
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

مرحله استانی مسابقات قرآن روستاییان در کردستان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج از برگزاری مرحله استانی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآنی سالانه ویژه روستاییان امروز، ۱۹ بهمن در کردستان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

طلا رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج

طلا رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج «سنندج» در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآنی سالانه ویژه روستاییان امروز، 19 بهمن‌ در اداره کل جهادکشاورزی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآنی سالانه ویژه روستاییان در بخش بانوان در رشته‌های حفظ، ترتیل و در بخش آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت و اذان برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج بیان کرد: مؤسسه قرآنی معراج سنندج به عنوان مجری برگزاری این دوره از مسابقات انتخاب شده و این دوره از مسابقات را با همکاری جهادکشاورزی استان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی با حضور اساتید برجسته قرانی استان کردستان برگزار می‌شود، ادامه داد: کار داوری بخش بانوان را شایسته درویشی، زهرا منبری و معصومه دوستی و بخش آقایان را حسین عبدالمکلی و فرید عزت‌پور برعهده دارند.

رحیمی با اشاره به شرکت ۱۰۰ نفر از حافظان و قاریان روستایی استان در مرحله استانی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآنی سالانه ویژه روستاییان، یادآور شد: نفرات اول تا دوم حفظ ده جزء، پنج جزء و حفظ یک جزء به مرحله منطقه‌ایی این دوره از رقابت‌ها راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha