ظرفیت‌های گردشگری درمانی استان کردستان مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4120561
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

ظرفیت‌های گردشگری درمانی استان کردستان مورد توجه قرار گیرد

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری درمانی استان کردستان به دلیل فرصت همجواری با اقلیم کردستان عراق باید مورد توجه قرار گیرد، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست به این ظرفیت بزرگ توسعه‌ای توجه خاص داشته باشد

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز، 18 بهمن در نشست شورای اداری استان کردستان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: با توجه به فتنه‌افکنی‌های دشمنان در ماجرای ناآرامی‌های اخیر ضرورت دارد تا راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی و همه کارکنان باید حضور پررنگ و معنادار داشته باشند.
وی با بیان اینکه کردستان از جمله مناطقی در کشور است که عیلرغم محرومیت فراوان گذشته، جنگ و ناامنی‌های اوایل انقلاب در آن کارهای بزرگی انجام شده است، افزود: کردستان برای سنجش خدمات نظام نمونه کاملا مناسبی است.
استاندار کردستان به جایگاه کنونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان، امکانات و نیروی انسانی توانمند در آن اشاره و بیان کرد: این دانشگاه در ابتدای دولت سیزدهم گرفتار مشکلات فراوان و حدود هزار میلیارد تومان بدهی داشت که با نگاه ویژه دولت نه تنها آن مشکلات برطرف شده بلکه کارهای و پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان نیز به نتیجه رسیده است.
وی به عفو عمومی رهبر معظم انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب نیز گریزی زد و اظهار کرد: از نگاه پدرانه رهبری عظیم الشأن قدردانی می‌کنیم، چون عفو گسترده ایشان برا ی متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر و دیگر زندانیان یکبار دیگر استحکام داخلی نظام اسلامی را نشان داد.
زارعی کوشا با بیان اینکه جنگ ترکیبی و چند وجهی دشمنان در اغتشاشات اخیر رأس انقلاب و شخص رهبر انقلاب را هدف قرار داده بود، گفت: رهبر انقلاب در بیش از سه دهه گذشته با درایت و حکمت و با وجود مشکلات فراوان کشور را به اوج اقتدار رسانده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه با خویشتنداری فتنه طراحی شده اخیر توسط دشمنان مدیریت شد گفت: انتقاد و اعتراض حق آحاد مردم است تا بتوانند کمبودها و نارسایی هارا بیان کنند اما اینکه وابستگان به جریان نفاق و رژیم صهیونیستی بخواهند امنیت را بر هم بزنند، محکم و قاطع برخورد می‌کنیم.
استاندار کردستان انقلاب اسلامی را مردمی‌ترین انقلاب در دنیا معرفی کرد که پشتوانه مردمی آن همواره مورد تأکید امام راحل و رهبری انقلاب است.
وی به افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۴ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود:افتتاح و کلنگ زنی این ميزان از طرح و پروژه در بخش های مختلف در تاریخ استان بی سابقه بوده است که امیدوارم مورد جلب رضایت بیشتر مردم شود.
استاندار کردستان ظرفیت‌های گردشگری درمانی استان کردستان را با توجه به همجواری با اقلیم کردستان عراق را مورد توجه قرار داد و از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست به این ظرفیت بزرگ توسعه‌ای توجه خاص داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: مسئولان عالی‌رتبه نظام و دولت به استان کردستان توجه ویژه دارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه نباید این فرصت را از دست بدهند.
یادآور می‌شود؛ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۷ پروزه بهداشتی و درمانی در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha