برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن در سنندج
کد خبر: 4120467
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن در سنندج

مسئول خانه قرآن و عترت قدر سنندج از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن با اعطای مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد.

دوره تخصصی قرآن و عترت

محمدادریس فاتحی، مسئول خانه قرآن و عترت قدر سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن با اعطای مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی در مرکز آزمون حفاظ شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی در رشته‌های روخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

مسئول خانه قرآن و عترت قدر سنندج با اشاره به اینکه در پایان این دوره‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد، بیان کرد: گواهینامه‌های دوره آموزشی از سوی سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی صادر می‌شود.

وی دامه داد: علاقمندان تا 23 بهمن‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی اقدام کنند شروع کلاس‌های قرآن از روز دوشنبه، 24 بهمن‌ماه خواهد بود.

فاتحی با اشاره به آغاز فعالیت خانه قرآن قدر از سال 99 به صورت رسمی در سطح شهرستان سنندج خبرداد و گفت: بنده به عنوان مدرس دوره‌های تخصصی تجوید از سال 91 در سطح مؤسسات، خانه‌های قرآن و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش دوره‌های آموزشی تجوید را برگزار می‌کردم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تجوید قرآن برای بیش از دو هزار نفر در سطح استان افزود: دوره‌های اموزشی تخصصی این خانه قرآن به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود که دروه‌های حضوری در سطح مساجد و مدرسه غیرانتقاعی قدر برگزار می‌شود.

مسئول خانه قرآن و عترت قدر سنندج از فعالیت 15 گروه تخصصی تجوید این خانه قرآن در فضای مجازی خبر داد و افزود: در این کلاس‌های مجازی از سایر کشورهای جهان نیز قرآن‌آموز داریم.

وی با اشاره به تألیف دو کتاب تخصصی قرآن یادآور شد: تا کنون دو کتاب آموزش روخوانی و تجوید و حفظ و تجوید را تألیف کرده‌ام.

انتهای پیام
captcha