۲۰ بهمن؛ اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین
کد خبر: 4120426
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

۲۰ بهمن؛ اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر ۲۰ بهمن برگزار می‌شود، گفت: با مشارکت ۴۰ رسانه، ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این اتفاق رسانه‌ای با مشارکت ۱۶۷ شرکت‌کننده رقم خورده است.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه قزوین

محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین ضمن اشاره به زمان آیین پایانی جشنواره ابوذر قزوین، گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، پنجشنبه، 20 بهمن از ساعت ۹:۳۰ در سالن اجتماعات حضرت‌زهرا(س) سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای اصحاب رسانه تدارک دیده شده، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم محمد‌مهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: با مشارکت چهل رسانه در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این اتفاق رسانه‌ای با مشارکت ۱۶۷ شرکت‌کننده رقم خورده است که ۹۸ نفر از آنان را آقایان و ۶۹ نفر را بانوان اهل رسانه استان قزوین تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه به‌صورت کامل توسط داوران و اهالی رسانه تهران انجام شده و دبیرخانه جشنواره در استان قزوین هیچ‌گونه دخل و تصرفی در حذف آثار و یا اعمال نظر و سلیقه نداشته است.

این مسئول در رابطه با تقدیر‌هایی که در اختتامیه صورت خواهد گرفت بیان کرد: از بین آثار ارزیابی شده ۳۳ اثر در بخش قالب و ۱۶ اثر در بخش محورها از سوی داوران برگزیده و قابل تقدیر معرفی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش جانبی ۱۲ مورد تقدیر با عناوین مختلفی همچون خانواده شهدا، خبرنگار پیشکسوت، خبرنگار جوان انقلابی، رسانه مطالبه‌گر، رسانه فعال در جشنواره و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان قزوین انجام خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای به‌عنوان مکتب حاج قاسم در محورهای جشنواره قرار گرفت که آثار متعددی از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه ارسال شد و ۱۰ مورد از آن آثار قابل تقدیر شناخته شدند.

وی گفت: بخش تیتر با ۱۷۱ اثر بیشترین حجم مشارکت اهالی رسانه را به خود اختصاص داده است اما اینفوگرافی در این میان مغفول مانده و تنها ۹ اثر در این قالب به دست ما رسیده است.

کشاورز یادآور شد: در بررسی محورهای اعلام شده، محور جهاد‌تبیین گوی سبقت را از سایر محورها ربوده و ۱۵۱ اثر با این عنوان به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین ارسال شده است و محور پیوند رسانه و صنعت و همچنین وقف و فرصت‌های آن به صورت مشترک با ۷ اثر کمترین تعداد اثر را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام
captcha