مسابقات قرآن فرزندان شاهد و ایثارگر در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4120335
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
همزمان با دهه فجر

مسابقات قرآن فرزندان شاهد و ایثارگر در ملایر برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری مسابقات قرآن در رشته قرائت و احکام ویژه فرزندان دختر شاهد و ایثارگر این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

محمد ابراهیم مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایرمحمدابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی انفجار نور و مصداق آیه قرآنی «والفجر» بود که ما را از تاریکی نجات داد و روشنایی را به همه ما بخشید.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب مرهون خون‌های مطهر شهدا و فداکاری ملت ایران به رهبری امام راحل در سال 57 بود، افزود: همه ما باید قدر این انقلاب را دانسته و دستاوردهای آن را برای نسل امروز تبیین کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشن پدران آسمانی به همت مجمع فرزندان شاهد همزمان با سالروز میلاد مولی‌الموحدین علی(ع)، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و ایثارگران در 18 بهمن، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس از جمله این برنامه‌ها بود.

وی برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان به‌صورت خودجوش، مردمی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و همچنین مسابقه ورزشی تنیس روی میز ویژه همسران شاهد و ایثارگر را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در دهه فجر دانست.

مرادی از برگزاری مسابقات قرآن ویژه همسران و فرزندان دختران شاهد و ایثارگر شرکت‌کننده در کلاس آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات نیز در دو رشته احکام و قرائت با حضور 80 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این مسابقات به‌صورت شهرستانی بوده که به برترین‌های هر رشته جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha