آغاز مسابقات همخوانی قرآن‌آموزان دختر دارالقرآن‌های کشور در دزفول
کد خبر: 4120324
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

آغاز مسابقات همخوانی قرآن‌آموزان دختر دارالقرآن‌های کشور در دزفول

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن‌های کشور در بخش دختران عصر امروز در دزفول برگزار می‌شود.

جاسم حسینی زادهجاسم حسینی‌زاده، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: آیین افتتاحیه ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن‌های کشور (یادبود شهدای قرآنی منا) در بخش دختران عصر امروز سه‌شنبه، 18 بهمن در دزفول برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: این رقابت در بخش دختران با شرکت 13 گروه از استان‌های مختلف کشور همراه خواهد بود. زمان برگزاری مسابقات 19 بهمن و زمان برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج 20 بهمن در اردوگاه شهید رجایی است. از استان ما گروه «چهارده معصوم(ع)» آبادان در بخش دختران حضور می‌یابد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخش پسران، از 14 تا 16 بهمن با حضور 15 گروه مدیحه سرایی و همخوانی قرآن از 15 استان کشور برگزار شد و نتایج آن نیز اعلام شد. 

یادآور می‌شود، در رقابت پسران، گروه نجم دارالثقلین امام خمینی(ره) فسا استان فارس رتبه اول را کسب کرد. گروه انصارالمهدی ناحیه یک استان قم رتبه دوم و گروه‌های اداره آموزش و پرورش بابلسر استان مازندران و آموزش و پرورش شادگان خوزستان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام
captcha