دشمنان به دنبال نادیده گرفتن دستاوردهای نظام هستند
کد خبر: 4120208
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

دشمنان به دنبال نادیده گرفتن دستاوردهای نظام هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که دستاوردهای ‌بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایان نادیده گرفته شود.

دشمنان به دنبال نادیده گرفتن دستاوردهای نظام هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 17 بهمن در همایش بزرگ پرچم‌داران جهاد تبیین که در مصلی امام خمینی ارومیه با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد، گفت: لحظه به لحظه سال‌های گذشته اتفاق‌های مختلفی رخ داده است، بنابراین همان طوری که رهبری توصیه کرده‌اند، چنانچه ما این مسائل را مطرح نکنیم، سایرین از آن استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: نسل جوان باید بداند، ما قبل از انقلاب در کجا بودیم، امروز کجا هستیم، دشمنان نظام و انقلاب فقط سیاه‌نمایی می‌کنند، افتخارات و دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده می‌گیرند.

حجت‌الاسلام فیاضی گفت: بزرگترین شاهکار امام این بود، که جلوی تحقیر سیاسی، علمی و اقتصادی این ملت را گرفت؛ زمانی ما در دست استکبار اسیر بودیم، کشوری بودیم که با مصر و دیوار چین هم‌مرز بودیم، اما شاهان بی‌درایت این کشور را متلاشی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: امام خمینی(ره) و شهدا این عرت و کرامت که اکنون داریم به ما اعطا کردند، پس باید قدردان آنها باشیم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه در این همایش با بیان اینکه باید درراستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت جدی و باعزم راسخ گام برداشته شود، ادامه داد: درغیراین صورت دشمنان نظام و انقلاب حقایق کشورمان را وارونه جلوه خواهند داد.

وی گفت: انقلاب اسلامی اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است که همه سیاست‌های ستیزه‌جویانه ایادی استکبار جهانی را زیر سوال برده است، که امید است پرچم انقلاب به دست حضرت ولیعصر(عج) برسد.

امام‌جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند، تاریخ این انقلاب باشکوه را تحریف کرده و جریان‌های مختلف را به شکلی دیگر روایت کنند، بنابراین نخستین گروهی که باید مقابل این رویداد بایستد، علما هستند.

وی گفت: امروز اکثر ملت کشورمان در زمان انقلاب نبودند یا در سنین کودکی بودند پس وقایع آن زمان را لمس نکردند، بنابراین علما  و اندیشمندان باید وقایع را برای آحاد مردم تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha