انقلاب یک گام بلند برای حفظ استقلال و عزت ایران بود
کد خبر: 4120203
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

انقلاب یک گام بلند برای حفظ استقلال و عزت ایران بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب را برای احیای فرهنگ اصیل اسلامی، حفظ استقلال و عزت به پیروزی رساندیم، پس این مسائل را باید برای نسل جدید کشورمان تبیین کنیم.

انقلاب یک گام بلند برای حفظ استقلال و عزت ایران بودحجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: همه ما باید به دو سوال جواب بدهیم، اینکه چرا انقلاب کردیم و اکنون چه‌وظیفه‌ای برعهده داریم.

وی ادامه داد: ما انقلاب را به پیروزی رساندیم، تا در کشورمان اسلام حکم‌فرما شود، رژیم پهلوی اسلام را از فرهنگ ما ربوده بود، همچنین ما برای رسیدن به استقلال انقلاب کرده‌ایم، چون به معنای واقعی استقلال نداشتیم، شاه‌های بی‌لیاقت نمی‌توانستند از تمامیت ارضی کشورمان محافظت کنند، یکی پس از دیگری مرز‌های کشورمان را از دست می‌دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: مستشاران آمریکایی که در ایران بودند، به همان اندازه که حقوق می‌گرفتند، حق توحش دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی را برای حفظ استقلال، عزت، تمامیت ارضی و هویت ایرانی اسلامی کشورمان به پیروزی رساندیم، همچنین عقب‌مانده‌ترین کشور از نظر علمی بودیم، پس این مسائل را برای نسل جوان باید تبیین کنیم.

حجت‌الاسلامی فیاضی با بیان اینکه 65 درصد ملت ما بی‌سواد بود، اما اکنون 97 درصد ملت ما باسواد هستند، گفت: ما انقلاب را به پیروزی رساندیم تا مردم باشیم، رعیت نباشیم، زیر بار ظلم نرویم و مدافع مظلومان باشیم.

انتهای پیام
captcha