راهپیمایی مستقل دانش‌آموزی در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4120197
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
همزمان با 22 بهمن‌ماه؛

راهپیمایی مستقل دانش‌آموزی در کرج برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امسال برای اولین بار، راهپیمایی مستقل ۲۲ بهمن در قالب مانور دانش‌آموزی در کرج برگزار می‌شود.

راهپیمایی دانش‌آموزی

به گزارش ایکنا از البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز دوشنبه، 17 بهمن در نشست با مدیران مدارس نواحی چهارگانه کرج که با حضور مدیران و معاونان پرورشی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای اولین بار، راهپیمایی مستقل ۲۲ بهمن در قالب مانور دانش‌آموزی در کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را به صورت مستقل از میدان والفجر کرج آغاز و سپس در اجتماع باشکوه مردم در میدان جمهوری اسلامی این کلانشهر حضور می‌یابند.

حجرگشت یادآورشد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانش‌آموزان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار می‌آیند تا بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و ولایت را به نمایش گذاشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

این مسئول در ادامه به تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان از ساعت ۹ صبح در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان والفجر پایین‌تر از میدان سپاه کرج اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس در نواحی چهارگانه کرج مسئولیت برنامه‌ریزی، اطلاع رسانی و سازماندهی دانش‌آموزان و فرهنگیان با همراهی اداره‌های آموزش و پرورش را برعهده دارند.

حجرگشت عنوان کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال دانش‌آموزان به محل تجمع راهپیمایی میدان والفجر کرج با همکاری شهرداری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: در این جشن بزرگ، دانش‌آموزان سرود ۱۳۵۷ نفری انقلاب را اجرا می‌کنند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و نمایش خیابانی و برپایی موکب در مسیر راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند و از میدان والفجر به جمع راهپیمایان در میدان جمهوری می‌پیوندند.

انتهای پیام
captcha