سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش آینده انقلاب را بیمه می‌کند
کد خبر: 4119883
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش آینده انقلاب را بیمه می‌کند

آیت‌الله محمود رجبی گفت: هر چقدر برای آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های معرفتی آن سرمایه‌گذاری کنیم در واقع آینده نظام و انقلاب اسلامی را بیمه و تضمین می‌کند.

آیت‌الله رجبی استاد حوزهبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که امروز، ۱۶ بهمن‌ماه انجام شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش از نهادها و ارگان‌های اصلی نظام اسلامی است که با استقرار حاکمیت اسلامی رنگ و بوی متفاوتی نسبت به دوران قبل از انقلاب گرفت.

وی افزود: امروز آینده هر جامعه‌ای در گروه تربیت درست نسل جوان آن جامعه و از کلاس‌های درس در مقاطع ابتدایی شکل می‌گیرد و ما در جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای به بحث تعلیم و تربیت از مدارس ابتدایی و حتی پیش از آن داریم.

رجبی ادامه داد: همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش حرکت بسیار ارزشمندی است که دانش‌آموزان از ابتدای دوره شکل‌گیری علمی و دانشی خود با مسائل معرفتی و اخلاقی نیز آشنا شوند.

وی تصریح کرد: امروز همه دستگاه‌ها باید از آموزش و پرورش حمایت کرده و آینده نظام و انقلاب را در گرو تربیت صحیح، سالم و اصولی دانش‌آموزان بدانند، لذا هر چقدر برای نسل جوان و نوجوان هزینه کنیم در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشورمان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود از طرح‌ها و برنامه‌های ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha