هدف طرح اتقان ساخت ریشه‌های قرآنی در کودکان است
کد خبر: 4119649
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

هدف طرح اتقان ساخت ریشه‌های قرآنی در کودکان است

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم گفت: آموزش‌های ظاهری و غیر منسجم دینی نتیجه مطلوب را نداشته است. ما در طرح اتقان به دنبال ساخت ریشه های قرآنی کودکان و نوجوانان هستیم.

هدف طرح اتقان ساخت ریشه‌های قرآنی در کودکان استبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم در دیدار با میکائیل باقری، مدیرکل دفتر قرآن و نماز وزارت آموزش و پرورش که امروز ۱۵ بهمن‌ماه انجام شد، گفت: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشوری با بیش از هزاران شعبه در سراسر کشور، آماده اجرای کامل طرح اتقان برای معلمان ابتدایی آموزش و پرورش است. 

امینی افزود: آموزش های ظاهری و غیر منسجم دینی نتیجه مطلوب را نداشته است. ما در طرح اتقان به دنبال ساخت ریشه های قرآنی کودکان و نوجوانان هستیم. 

 

رئیس اداره قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش دوره ارتقاء توانمندی های قرآنی آموزگاران در مقطع ابتدایی را در ارتقاء سواد قرآنی قشر مربوطه موثر خواند و گفت: طرح «اتقان» با اجرای معاونت آموزش ابتدایی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و با همت کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم و با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در سطح تمام مناطق آموزش و پرورش کشور برای آموزگاران و عوامل مدارس ابتدایی در حال برگزاری اس.

وی ادامه داد: در این طرح قرار است طی یک برنامه 3 ساله مهارت‌های حرفه‌ای آنان را در زمینه آموزش قرآن ارتقاء دهیم.

انتهای پیام
captcha