اجرای طرح سلامت بانوان طلبه اردبیلی در دهه‌فجر
کد خبر: 4119287
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

اجرای طرح سلامت بانوان طلبه اردبیلی در دهه‌فجر

معاون فرهنگی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری طرح سلامت ویژه بانوان طلاب اردبیلی خبر داد و افزود: اهمیت و توجه به ورزش و تندرستی همواره مورد تاکید اسلام بوده است.

حوزه علمیه خواهران اردبیللیلا یحیی‌زاده، معاون فرهنگی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری طرح سلامت ویژه بانوان طلاب اردبیلی خبر داد و بیان کرد: اهمیت و توجه به ورزش و تندرستی همواره مورد تاکید اسلام بوده و آن را برای تقویت انگیزه و افزایش بهره‌وری در زندگی روزمره ضروری می‌داند.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه را کنترل آسیب‌‌های اجتماعی و جلوگیری از گسترش آن‌ دانست و گفت: آسیب‌‌های حوزه زنان با توجه به نقش هدایت‌گری‌شان در جامعه، از اهمیت بیشتری برخوردار است و مهار آسیب‌های این قشر اثرگذار بایستی به‌عنوان یک مساله جدی مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، لذا از مناسب‌ترین روش‌های مقابله با این آسیب‌ها، رخدادهای فرهنگی - ورزشی با نقش‌آفرینی بانوان است.

معاون فرهنگی تبلیغی موسسه آموزش‌ عالی الزهرا(س) اردبیل تصریح كرد: یک برنامه ورزشی و فرهنگی جامع در كنار آموزش و تحصیل می‌تواند فرهنگ عمومی و آگاه‌سازی را در عرصه‌های متفاوت تقویت کند.

یحیی‌زاده به تشریح برنامه‌های نخستین جشنواره فرهنگی ویژه بانوان طلاب پرداخت و افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در دهه دوم بهمن‌ماه سال‌جاری تشکیل یافت و با استقبال پرشور طلاب موسسه آموزش عالی الزهرا(س) استان در رشته‌های دارت، بدمینتون، طناب‌کشی، داژبال و فوتسال همراه شد.

انتهای پیام
captcha