ولایت‌مداری نسل جوان تضمینی بر قوای انقلاب است
کد خبر: 4119166
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

ولایت‌مداری نسل جوان تضمینی بر قوای انقلاب است

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: خوشبختانه نسل جدید ایران اسلامی و به‌ویژه دانش‌آموزان همه رهرو نظام و شهدا هستند و این ولایت‌مداری، تضمینی برای قوای انقلاب اسلامی در کشور است.

زنگ انقلاببه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان روز گذشته، 12 بهمن‌ماه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب، گفت: نسل جوان همواره در پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش داشته‌اند و اکنون نیز دانش‌آموزان باید در سنگر علم و دانش خود به‌خوبی در راستای پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی گام بردارند.
 
میرعبدی ادامه داد: خوشبختانه نسل جدید ایران اسلامی و به‌ویژه دانش‌آموزان همه رهرو نظام و شهدا هستند و این ولایت‌مداری، تضمینی برای قوای انقلاب اسلامی در کشور است.
 
عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان آماده برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه‌فجر است، گفت: در دهه‌فجر امسال بیش از هزار و ۳۵۹ پروژه با اعتبار بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی اضافه کرد: بصیرت‌افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن‌شناسی، جهادتبیین و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های ستاد دهه‌فجر سیستان و بلوچستان در این ایام است.
 
صفدری با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.
انتهای پیام
captcha