افتتاح 7 پروژه گردشگری طی دهه فجر در فارس
کد خبر: 4118778
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

افتتاح 7 پروژه گردشگری طی دهه فجر در فارس

مديركل ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افتتاح 7 پروژه گردشگری همزمان با ایام دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۶۳ نفر شغل ایجاد می‌شود.

سید مؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز، 11 بهمن گفت: ۷ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بر این اساس، ۳ اقامتگاه سنتی در شیراز، یک اقامتگاه سنتی در شهرستان مرودشت، یک اردوگاه گردشگری و ۲ هتل بوتیک در شیراز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۶۳ نفر شغل در استان ایجاد می‌شود.

محسن‌نژاد ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان فارس را دارد و از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این زمینه دعوت می‌کند.

انتهای پیام
captcha