رویکرد دشمنان بر تحریف واقعیت‌ها و روایت‌های انقلاب است
کد خبر: 4118420
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه البرز:

رویکرد دشمنان بر تحریف واقعیت‌ها و روایت‌های انقلاب است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه متاسفانه دشمن در جنگ روایت‌ها و تحریف واقعیت‌ها از ما پیش افتاده است، اظهار کرد: در چند سال اخیر دشمن توانسته بر روی فکر و اندیشه نسل ما اثرات منفی بگذارد.

علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز روز دوشنبه، دهم بهمن‌ماه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن در جنگ روایت‌ها و تحریف واقعیت‌ها از ما پیش افتاده است، اظهار کرد: متاسفانه در چند سال اخیر دشمن توانسته بر روی فکر و اندیشه نسل ما اثر منفی بگذارد و امروزه نیز قضاوت بسیاری از مردم در جامعه بر مبنای واقعیت موجود در جامعه نیست بلکه بر مبنای آن تصویری است که دشمن در فضای مجازی شکل داده است.

وی افزود: در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر بسیاری طبق اطلاعات فضای مجازی تصورشان بر این بود که انقلاب به زودی شکست می‌خورد ولی در فضای حقیقی موضوع چیز دیگری بود.

این مسئول بیان کرد: جنگ ترکیبی یعنی دشمن تمام تلاشش را پای کار آورده و تمام پیاده نظام داخلی و خارجی خود را برای تحمیل اراده خود بر نسل جوان پای کار آورده است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمن هر آن برای کشور برنامه‌ای رقم می‌زد، اظهار کرد: اعتراضات اولیه در اغتشاشات اخیر در خصوص حجاب بود و بعد دشمن در لوای آن به عنوان یک پیشران تمام هرچه داشت را روانه میدان کرد.

وی گفت: هر پدیده‌ای یک ظاهر و یک باطن دارد که ظاهر این اتفاقات اعتراض به فوت مرحومه مهسا امینی بود و باطنش جنگ احزابی بود که دشمن علیه نظام و انقلاب به راه انداخته بود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در این جنگ ترکیبی غفلت داشتیم ولی غافلگیر نشدیم، افزود: دشمن در این جریان به بعضی از اهداف خود رسید ولی پیروز این میدان نظام مقدس اسلامی و مردم ایران بودند.

وی، تحریم برخی از فرماندهان سپاه یا اقدام علیه سپاه را ناشی از ناکامی دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن هرچه داشت را ارائه کرد ولی نتوانست پیروز شود. هرچند نباید فراموش کنیم که دشمنی‌ها تمام نشده و باید در حوزه رسانه برای بیان واقعیت‌ها پرشورتر حرکت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین به عنوان علاج کار تاکید فرموده‌اند، افزود: در حوزه رسانه باید یک جبهه فرهنگی قرار دهیم که دشمن نتواند به آن رسوخ کند و یکی از دلایلی که دشمن در موضوعات ادراکی نفوذ می‌کند نبود جبهه واحد است.

 

انتهای پیام
captcha