برگزاری مسابقات قرآنی نیروی انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4117950
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

برگزاری مسابقات قرآنی نیروی انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزای مسابقات حفظ قرآن ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌هایشان طی بهمن‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی تیموری، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد

حجت‌الاسلام مهدی تیموری، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه‌ و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت، ترتیل و صوت ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌هایشان طی دی‌ماه سال‌جاری، اظهار کرد: اکنون مسابقات حفظ قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌هایشان با حضور 200 متسابق در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ناظر سازمان و داوران برجسته استانی با هدف ارتقای معنوی و تحویل خانواده‌های قرآنی به جامعه در حال برگزاری است، افزود: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری که پایان بهمن‌ماه امسال به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه کارکنان فراجا در زمینه فعالیت‌های قرآنی فعال هستند، اظهار کرد: در سال گذشته در این مسابقات حدود 500 نفر شرکت کردند که از این تعداد، 100 نفر برگزیده استانی شدند و 5 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام
captcha