رویداد دانشجویی «گردشگری لرستان» برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4117714
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
اردیبهشت‌ماه آینده؛

رویداد دانشجویی «گردشگری لرستان» برگزار می‏‌شود

از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نخستین رویداد رقابتی، دانشجویی «گردشگری استان لرستان» برگزار می‌شود.

فراخوان رویداد دانشجویی «گردشگری لرستان»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نخستین رویداد رقابتی، دانشجویی «گردشگری استان لرستان» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، 24 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در همه رشته‌های تحصیلی، می‌توانند در این رویداد رقابتی دانشجویی، شرکت کنند.

موضوعات این رویداد، عبارت از گردشگری غذا و خوراک: سفره‌های رنگین و بومی ایران، گردشگری و آیین‌های فرهنگی: شعر و ادب و موسیقی سنتی ایران، گردشگری و رسانه: عکس، فیلم و محتوای دیجیتالی (موشن گرافیک و اینفوگرافیک)، عکاسی خلاق در سفر (عکس و فیلم جاذبه‌های گردشگری استان لرستان) و گردشگری و کتابخوانی: مسابقه کتابخوانی با موضوع آیین مهمان‌نوازی و برنامه‌ریزی تشریفات گردشگری هستند.

به برگزیده اول این رقابت دانشجویی، مبلغ سه میلیون تومان، به‌عنوان جایزه، اهداء می‌شود و به نفرات دوم و سوم نیز، به ترتیب، دو و یک میلیون تومان، جایزه داده می‌شود.

از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان دعوت می‌شود به تارنمای سامانه جامع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به نشانی  https://farhangi.lu.ac.ir/ مراجعه و برای شرکت در رویداد رقابتی، دانشجویی گردشگری استان لرستان، ثبت‌نام کنند.

همچنین، دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان می‌توانند در وقت اداری، برای دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 06633120113 آقای دزفولی تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha