تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه تبریز
کد خبر: 4117253
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه تبریز

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز از تمدید مهلت ثبت‌نام سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در این دانشگاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 بهمن‌ماه برای ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

جشنواره قرآن، دانشگاه تبریزسعید رضایی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از تمدید مهلت ثبت‌نام سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در این دانشگاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 بهمن‌ماه برای ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند در این فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و ارسال آثار خود براساس زمانبندی اعلام شده اقدام کنند، افزود: برگزاری مرحله دانشگاهی بخش آوایی نیز از تاریخ 24 بهمن‌ماه به یکم اسفندماه سال جاری موکول شد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز  بیان کرد: این جشنواره در ۹ بخش شامل بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی با محوریت قرآن و عترت(ع) در ۴۰ رشته همزمان با سراسر دانشگاه‌های کشور در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha