قرآن‌سوزی در سوئد قلب میلیون‌ها مسلمان جهان را به درد می‌آورد
کد خبر: 4116943
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

قرآن‌سوزی در سوئد قلب میلیون‌ها مسلمان جهان را به درد می‌آورد

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: توهین به مقام معظم رهبری در نشریه فرانسوی، اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران و هم اکنون قرآن سوزی در سوئد قلب میلیون‌ها مسلمان جهان را به درد می‌آورد.

مهدی طاهری معاون قرآن فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه، در نشست با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل اظهار کرد: افراطیون سوئدی حماقت بزرگی در قرآن سوزی اخیر انجام داده‌اند که فکر می‌کنند این مسئله می‌تواند گسترش دین مبین اسلام در اروپا را متوقف کند.

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: قرآن سوزی نشانه استیصال اروپا در گسترش روز افزون دین مبین اسلام در این کشورها است و علاقمندان دین مبین اسلام بین مردم کشورهای اروپایی در حال افزایش هست.

وی با اشاره به اینکه همچون سایر نهادهای مدنی و مسلمانان کشورهای مختلف این اقدام شوم و وقیحانه افراطیون سوئدی را محکوم می‌کنم، افزود: این اقدام قلب میلیون‌ها مسلمان جهان را به درد آورد که برخی از افراطیون بتوانند در برابر گسترش دین مبین اسلام مقابله کنند.

طاهری خاطر نشان کرد: توهین به مقام معظم رهبری در نشریه فرانسوی، اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران و هم اکنون قرآن سوزی در سوئد نشان می‌دهد که آنها نه با جمهوری اسلامی بلکه با دین مبین اسلام مشکل دارند و تلاش دارند تا از نفوذ این دین در بین آحاد جامعه اروپایی جلوگیری کنند.

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: اروپایی‌ها این را بدانند که همچون کشیشی که در آمریکا قرآن را سوزاند و امروز اثری از ایشان دیده نمی‌شود این کافران نیز به درک واصل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha