فرهنگیان؛ تبیین کننده ارزش‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی در جامعه
کد خبر: 4116742
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

فرهنگیان؛ تبیین کننده ارزش‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی در جامعه

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: فرهنگیان ولایتمدار استان، تبیین کننده ارزش‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی در جامعه هستند.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با مسئولان سپاهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرتیپ‌ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امشب ۳ بهمن ماه در دیدار با مدیرکل و مسئولین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: تاریخ ثابت کرده است که دشمنان و بدخواهان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از احمق ترین افراد هستند.

وی، با بیان اینکه تهدید سپاه توسط اتحادیه اروپا اولین بار نبوده و آخرین بار نیز نخواهد بود، تصریح کرد: تهدید، تحریم و تروریست خواندن نیروی نظامی و انتظامی کشور که بر طبق قانون اساسی تشکیل شده، اوج استیصال و درماندگی نظام سلطه وزورمداران ستمگر،درمواجه باایمان و اقتدار ملت ایران را نشان می دهد و بیان کننده شکست آنان در اغتشاشات دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، اغتشاشات اخیر را جنگ احزاب دشمن و مزدوران منطقه‌ای او در نبرد با انقلاب اسلامی،ملت مسلمان، قهرمان و مظلوم ایران دانست و تصریح کرد: دراین جنگ ترکیبی و تمام عیار، دشمن، با همدستی تجزیه طلبان، حکومت‌های مرتجع منطقه، منافقین و سلطنت طلبها، با بهره گیری از ابزارهای متنوع تبلیغاتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی، به دنبال غارت ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

این مقام مسئول در سپاه خراسان‌جنوبی با اشاره به تلاش سلبریتی‌ها و منافقین برای ایجادرفراندم مجازی، بیان کرد: دشمن در اغتشاشات، برای مسلح کردن مزدوران و منافقین وابسته، قصد داشت ۲۰ هزار قبضه انواع سلاح سبک و نیمه سنگین را وارد کشور کند که به لطف الهی، درسایه عنایات امام زمان«عج»وباهوشیاری سربازان گمنام حضرتش این توطئه نیز خنثی شدو بخش اعظم این سلاح‌ها کشف و ضبط شدند.

وی با بیان اینکه تحمل ایران مقتدر و قدرتمند برای دشمن سخت است، اظهار کرد: بیانیه کاملا سیاسی اخیر اتحادیه اروپا با هدف فشار بر دستگاه دیپلماسی در گفتمان جهانی و در راستای خوشایند رژیم غاصب صهیونیستی و شیطان بزرگ، آمریکا، برای مقابله با قدرت ایمان، اراده و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.

مهدوی،از گرگ داعش به عنوان دست پرورده شیطان بزرگ،برای ریشه کن کردن اسلام و فرهنگ شیعی یاد کرد و افزود : تمام سرمایه سپاه مردم هستند و سپاه پاسداران همیشه در چهار چوب اسلام، ولایت و حمایت از مظلوم طراحی ، برنامه ریزی و حرکت کرده است.

علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انقلابی و مقتدری است که محبت آن ریشه در قلب و دل نه تنها ملت ایران بلکه تمامی مظلومین و ملل آزاده جهان دارد.

وی، با اشاه به حضور مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، تولیدی، زیربنایی، هنری، عقیدتی، نظامی و بهداشتی، تصریح کرد: همچنان که پاسداران سرافراز سپاه اسلام همیشه در میانه میدان دفاع از مردم، ولایت و تمامی ارضی ایران و بلاد اسلامی حضور فعال دارند، در خنثی سازی توطئه های دشمنان  و مزدوران داخی ایشان حضور فعال دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان این که فرهنگیان به عنوان افسران سپاه پیشرفت افتخار نقش آفرینی مؤثر در میادین فرهنگی، علمی، عقیدتی، تولیدی و اقتصادی دارند، بیان کرد: معلمان فرهیخته، انقلابی و ولایتمدار بهارستان علم و ادب، در خط مقدم جبهه جنگ نرم و توطئه‌های ضد فرهنگی دشمن حضور داشته و در مسیر بصیرت افزایی و تربیت تمام ساحتی کودکان و نوجوانان این خطه تلاش می‌کنند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان‌جنوبی، علت شکست‌های پیاپی دشمن در عرصه‌های مختلف را تغییر ماهوی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها و استوار بودن آن بر پایه اسلام ناب، مردم سالاری دینی و حرکت در مسیر عدالت دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همیشه در کنار مردم و همگام ولایت حرکت کرده است.

موسوی نژاد با اشاره به بیانات بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی«ره» در خصوص دشمنی نظام سلطه با اسلام و شرط تداوم انقلاب، خاطرنشان کرد: لحظه‌ای غفلت از توطئه‌های دشمن و کوتاهی در صیانت از اسلام ناب و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث می‌شود که تا ۲۰۰ سال نامی از اسلام در ایران برده نشود.

 

انتهای پیام
captcha