مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4116068
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با رقابت 195 یزدی خبر داد.

محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزدحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج بعد از طی مرحله بین مساجد، محلات و شهرستانی در روز جمعه، هفتم بهمن‌ماه در محل مدرسه علمیه مدینة العلم الکاظمیه یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله 195 نفر شامل 118 نفر در گروه بانوان و 77 نفر در گروه آقایان در رشته‌های فردی، گروهی و خانوادگی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و برترین‌ها به مرحله کشوری که اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

زارع افزود: البته در بخش ایده‌پردازی، آثار به دبیرخانه رسیده و به دبیرخانه مرکزی ارسال شد و ان‌شاءالله ارزیابی اولیه نهم بهمن‌ماه انجام و برترین‌ها معرفی خواهند شد.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد، «قرآن، کتاب زندگی» را شعار بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج دانست و گفت: این مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن کریم برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در چهار بخش فردی در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، بخش خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha