تجلیل از نفر نخست مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق + عکس
کد خبر: 4116059
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

تجلیل از نفر نخست مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق + عکس

تولیت شرعی آستان مقدس عباسی از نفر اول هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان دانشگاه‌های عراق تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الکفیل، در این مراسم سیدعلی الزبیدی، قاری مجمع علمی قرآن آستان عباسی که در هشتمین مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق مقام نخست را کسب کرد، از سوی سید احمد الصافی، متولی شرعی این آستان مورد تقدیر قرار گرفت.

علی  الزبیدی در هشتمین مسابقات حفظ و تلاوت قرآن دانشگاه‌های عراق که با حضور 33 دانشگاه این کشور در مسجد کوفه برگزار شد، مقام نخست را از آن خود کرد.

سیداحمد صافی در این مراسم تلاش‌های شاخص کارکنان مجمع علمی قرآن عراق را ستود و آن‌ها را به مشارکت بیشتر در برنامه‌های قرآنی با هدف نشان‌دادن استعدادهای قرآنی خود تشویق کرد.

همچنین سیدمصطفی مرتضی آل ضیاءالدین، دبیرکل آستان مقدس عباسی، سیدافضل الشامی، مدیر دفتر متولی شرعی این آستان، اعضای شورای اداری و مشتاق العلی، رئیس مجمع علمی قرآن آستان عباسی و سیدمهند المیالی، مدیر مرکز قرآن کریم نجف حضور داشتند.

یادآور می‌شود، هشتمین دوره مسابقات سراسری حفظ و تلاوت قرآن دانشگاه‌های عراق به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) با حضور شخصیت‌های آکادمیک و حوزوی و رسانه‌های گروهی 11 و 12 آذرماه در سالن مصلای شهید «مسلم بن عقیل» مسجد کوفه برگزار شد.

سیدعادل الیاسری، مدیر دارالقرآن مسجد کوفه ریاست کمیته داوری مسابقات را بر عهده داشت و شیخ عبدالعلی صادقی، مسئول جمع امتیازات، رافع محمد العامری و حیدر سعد الکاظمی از دانشگاه بغداد داوران قواعد و احکام تجوید و «خمیس محروس العزاوی» از دانشگاه تکریت و «کریم منصوری»، قاری و داور بین‌المللی از ایران داوران لحن این رقابت‌ها بودند.

همچنین در کمیته داوری این مسابقات، «رضا نصرالدین قاسم» و «فخری سدخان العکیلی»،  از نجف نیز هر دو داور صوت، «باسم دخیل العابدی» از دارالقرآن وابسته به آستان حسینی و «قاسم نوماس الحلو» داوران وقف و ابتدا و «منتظر حسن المنصوری» از آستان حسینی و «قاسم جامی منصور» به عنوان داوران حسن حفظ، حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha