انس با قرآن یعنی ارتقای محض توان رزمی در نیروی مسلح + صوت
کد خبر: 4115776
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
امیرسرتیپ حیدری تأکید کرد:

انس با قرآن یعنی ارتقای محض توان رزمی در نیروی مسلح + صوت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مأنوس بودن با قرآن با ارتقا و توان رزم رابطه مستقیم دارد و هر چه کارکنان چه در سطح پایور و چه وظیفه با قرآن مأنوس‌‌‌تر باشند در میدان‌‌‌های نبرد مقاوم‌‌‌تر و قوی‌‌‌تر هستند، صبورانه عمل خواهند کرد و می‌‌‌توان گفت انس با قرآن یعنی همان ارتقای محض توان رزمی در نیروی مسلح.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیرسرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌‌‌وگو با ایکنا و در حاشیه آئین اختتامیه مرحله نهایی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های ارتش ج.ا.ا درباره ضرورت ارتقای سلامت معنوی کارکنان با انس با قرآن گفت: سربازان به معنای واقعی جندالله هستند و سرباز خدا باید مأنوس با قرآن باشد، به طوری که قرآن در رفتار، عمل و منش نظامی او تبلور پیدا کند.

وی ادامه داد: به طور قطعی مأنوس بودن با قرآن با ارتقا و توان رزم رابطه مستقیم دارد و هر چه کارکنان چه در سطح پایور و چه وظیفه با قرآن مأنوس‌‌‌تر باشند در میدان‌‌‌های نبرد مقاوم‌‌‌تر هستند و قوی‌‌‌تر عمل می‌‌‌کنند و صبورانه عمل خواهند کرد و می‌‌‌توان گفت انس با قرآن یعنی همان ارتقای محض توان رزمی در نیروی مسلح.

کد

حیدری اضافه کرد: در همین راستا سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش، اهتمام ویژه‌‌‌ای به امر آموزش قرآن، حفظ و قرائت قرآن و در مجموع انس کارکنان چه پایور و وظیفه و چه خانواده‌‌‌ها با قرآن دارد.

فرمانده نزاجا اظهار کرد: الحمدلله در این باره اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی به لطف و عنایت خداوند در مأنوس کردن خانواده بزرگ نیروی زمینی با قرآن همت داشته و موفق بوده و هر سال موفق‌‌‌تر از سال قبل عمل کرده است، چنانکه امسال توانستیم در مؤلفه‌‌‌های خانواده‌‌‌ها برنامه‌‌‌های قرآنی و انس کارکنان پایور و وظیفه با قرآن، مقام اول را کسب کنیم و در مجموع سه درفش قرآنی امروز در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات نصیب نیروی زمینی ارتش شد.

حیدری ضمن تبریک این موفقیت به فرمانده کل قوا تأکید کرد: امروزه همان صراط مستقیم، تبعیت از ولایت فقیه است و تبریک می‌‌‌گویم که در بستر تربیت ولایی، این چنین افسران، درجه‌‌‌داران و خانواده‌‌‌هایی در نیروی زمینی وجود دارد.

انتهای پیام
captcha