رتبه اول البرز در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 4115748
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

رتبه اول البرز در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از کسب رتبه اول البرز در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت تحقیق خبر داد.

مسابقات قرآن

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به‌عنوان مهمترین رویداد قرآنی کشور به‌مدت یک هفته از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه در شهر اهواز استان خوزستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که ۸۴ نفر از بانوان و ۹۸ نفر از آقایان در مجموع ۱۷۸ متسابق در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

این مسئول بیان کرد: در بخش آقایان رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ ۲۰ جزء بود و همچنین رقابت بانوان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و رشته قرائت ترتیل بود و در هر بخش پنج نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند که از استان البرز نیز غزاله سهیلی‌زاده توانست رتبه اول را در رشته قرائت تحقیق کسب کند.

اشرفی توضیح داد: برگزیدگان مرحله کشوری چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha