فعالان گردشگری کردستان در نمایشگاه تهران حضوری پررنگ داشته باشند
کد خبر: 4115700
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

فعالان گردشگری کردستان در نمایشگاه تهران حضوری پررنگ داشته باشند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: فعالان صنعت گردشگری استان در نمایشگاه تهران حضوری قدرتمند و پررنگ داشته باشند.

نشست هم اندیشی مسئولان مراکز اقامتی و گردشگری

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان امروز، ۲۸ دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با مدیران تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران، گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری و به‌منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: غرفه استان کردستان در فضایی به مساحت ۲۰۳ متر مربع متشکل از ۱۲ کانتر گردشگری و سرمایه‌گذاری و ۴ غرفه صنایع‌دستی آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با تقدیر از حضور و تعامل شایسته فعالان بخش خصوصی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری صنایع‌دستی تهران، گفت: فعالان مختلف حوزه گردشگری استان اعم از جامعه هتل‌داران، جامعه بوم‌گردی‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و فعالان سایر حوزه‌های گردشگری می‌توانند با برنامه‌ریزی جامع و با حضور در این نمایشگاه، تبلیغات مربوط به معرفی توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهند.

وطن‌دوست افزود: هماهنگی‌های لازم نیز با دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری سنندج واتاق بازرگانی برای حضور هرچه شایسته‌تر در این دوره از نمایشگاه انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هم‌چنین همکاری و انسجام میان بخش‌های خصوصی بتوانیم با کیفیت بیشتری در این نمایشگاه حضور یابیم.

انتهای پیام
captcha