فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان مرکزی
کد خبر: 4115227
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان مرکزی

رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن روستایی و عشایری، گفت: داوطلبان تا 5 بهمن فرصت ثبت‌نام دارند.

مسابقات قرآن روستایی و عشایری

سیدجواد رفیعی، رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه روستاییان و عشایر، گفت: این مسابقات همچون سال‌های قبل  در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور بانوان و آقایان جامعه هدف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان شرکت در این مسابقات تا 5 بهمن فرصت ثبت‌نام دارند، تصریح کرد: تمامی حافظان و قاریان روستایی و عشایری می‌توانند از این فرصت برای محک زدن سطح خود استفاده کنند.

رفیعی ادامه داد: بانوان روستایی و عشایری می‌توانند در رشته‌های حفظ 10 جزء، 1جزء، 5 جزء و ترتیل و آقایان نیز در رشته‌های حفظ یک جزء، 5 جزء، 10 جزء، ترتیل، اذان و قرائت اقدام به ثبت‌نام کنند. امیدست تا قبل از 5 بهمن اسامی منتخبان شهرستانی اعلام شود تا با ارسال اسامی زمان برگزاری مرحله استانی از سازمان ابلاغ شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به صورت حضوری به اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کرده یا از طریق لینک اعلام شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha