اجرای جشنواره مجازی «بوی بهشت» از سوی اتحادیه قرآنی استان تهران
کد خبر: 4114980
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

اجرای جشنواره مجازی «بوی بهشت» از سوی اتحادیه قرآنی استان تهران

جشنواره مجازی قرآنی «بوی بهشت» با محوریت آیه ۲۳ سوره مبارکه اسراء از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران برگزار می‌شود.

جشنواره مجازی «بوی بهشت»

سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا از اجرای جشنواره مجازی قرآنی بوی بهشت خبر داد و گفت: این جشنواره با محوریت آیه ۲۳ سوره مبارکه اسراء و ضرورت احسان به والدین طی بازه زمانی ولادت حضرت زهرا(س) تا مولای متقیان حضرت علی(ع) در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فوق در دو گروه سنی 7 تا 18 سال(کودک و نوجوان) و بالای 18 سال(بزرگسالان) برگزار می‌شود، اضافه کرد: تلاوت مجلسی و ترتیل‌خوانی آیه 23 سوره مبارکه اسراء، نقاشی، طراحی، دلنوشته و تهیه عکس و فیلم از احسان به پدر و مادر از جمله بخش‌های این جشنواره است.

دهقان تأکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 16 بهمن‌ماه فرصت دارند به تارنمای قرآن‌آموز به نشانی www.quran-amoz.com مراجعه کنند. همچنین به 10 نفر از برترین‌ها هدیه ویژه اعطا و به سایر برگزیدگان جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران بیان کرد: البته از نکات حائز اهمیت در این جشنواره، بخشی با عنوان آرای مردمی است که آثار منتخب پس از داوری توسط هیئت داوران به مرحله رأی مردمی گذاشته می‌شود و در پایان برترین‌ها با رأی مردمی تعیین می‌شوند.

این جشنواره از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران با مشارکت دارالقرآن‌های مرکزی شهر تهران و به همت مؤسسات، خانه‌های قرآن و عترت و مساجد مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha