فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآنی ویژه عشایر و روستائیان گیلان
کد خبر: 4114952
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآنی ویژه عشایر و روستائیان گیلان

رئیس دارالقرآن سازمان جهادکشاورزی گیلان از برگزاری بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خبر داد.

امیر اعصاری رئیس دارالقرآن سازمان جهاد کشاورزی گیلان

امیر اعصاری، رئیس دارالقرآن سازمان جهادکشاورزی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از برگزاری بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن ویژه آقایان و بانوان روستایی و عشایری استان در رشته‌های قرائت تقلیدی(سنین ۹ تا ۱۸)، قرائت تحقیق، حفظ(یک، پنج و 10 جزء)، ترتیل و اذان(سنین ۱۹ تا ۴۵ سال) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پنج بهمن‌ماه فرصت دارند که برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند، افزود: مسابقات استانی 10 بهمن‌ماه به میزبانی بندرانزلی برگزار می‌شود. برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله منطقه‌ای اعزام می‌شوند.

متقاضیان شرکت در بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی می‌توانند به حوزه نمایندگی جهادکشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۲۶۹۱۱ – 09305363787 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha