ارسال 400 اثر به جشنواره ابوذر البرز
کد خبر: 4114786
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

ارسال 400 اثر به جشنواره ابوذر البرز

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از پایان داوری آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

جشنواره ابوذر

سیدمحمدرضا موسوی‌زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، از پایان داوری آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه امسال داوری این جشنواره توسط اساتید به نام استانی در حوزه رسانه انجام شد، افزود: آنها متناسب با شاخص‌های مبنایی آثار را طی چهار روز مورد بررسی قرار دادند و در نهایت آثاری که امتیاز و شاخص‌های بیشتری داشتند، برگزیده شدند.

این مسئول با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنوراه در بهمن‌ماه سال جاری برپا می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره دو داور به‌عنوان مشاور به تیم داوری افزوده شد تا ارزیابی آثار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

موسوی‌زاده با اشاره به اینکه برگزیدگان جشنواره در روز اختتامیه معرفی و آنها تجلیل می‌شود، افزود: جشنواره ابوذر فرصتی است تا اصحاب رسانه استان توانمندی خود را به عرصه رقابت بگذارند.

وی توضیح داد: هر ساله از بین اهالی رسانه استان نفرات برگزیده در سطح کشوری جشنواره داشته‌ایم که امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزیدگان در سطح کشوری داشته باشیم و مجدد این افتخار نصیب اهالی رسانه استان البرز شود.

انتهای پیام
captcha