مشارکت جهادی بانوان خادمیار رضوی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4114583
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

مشارکت جهادی بانوان خادمیار رضوی در مسابقات سراسری قرآن

از ابتدای برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن در اهواز، حدود ۷۰ نفر از بانوان خادمیار رضوی استان خوزستان در امر برگزاری مسابقات به صورت جهادی با سازمان اوقاف همکاری می‌کنند.

بانوان خادمیار رضویبه گزارش ایکنا از خوزستان، یکی از اتفاقات زیبا در حاشیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، حضور بانوان خادمیار رضوی در حاشیه این رویداد جهت نظم بخشی به مراسم است.

مریم بیک‌زاده، مسئول امور بانوان و خانواده کانون خادمیاران رضوی استان خوزستان در این باره گفت: خدا را شاکریم که توفیق برگزاری مسابقات قرآن نصیب استان شهید پرور خوزستان شد. ما در کانون خادمیاران رضوی به کمک سازمان اوقاف پای کار آمدیم که این بار را به نحو احسن به سرمنزل برسانیم.

وی اظهار کرد: طی یک نامه‌ای از سوی اداره کل اوقاف خوزستان از دبیرخانه کانون خادمیاران رضوی تقاضا شد در زمینه انتظامات، بازرسی و پذیرایی در مسابقات سراسری قرآن همکاری صورت بگیرد.

بیک‌زاده گفت: خادمیاران ما از اقشار مختلف بانوان دانشجو، معلم، پزشک و ... هستند. ظرفیت خادمیاران رضوی به مدت یک هفته در اختیار مسابقات سراسری قرآن است.

مسئول امور بانوان و خانواده کانون خادمیاران رضوی استان خوزستان افزود: بانوان خادمیار ما برگزاری مراسم در بخش بانوان را بر عهده دارند و در محل اسکان بانوان قرآنی که از سراسر کشور تشریف آوردند نیز حضور دارند.

وی با بیان این که همه این کارها، خدمت به حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) است، اظهار کرد: قرآن راهگشای همه ما است و از آنجا که همه دستورات دینی برگرفته از قرآن کریم است، وظیفه خود دانستیم در این مسیر گام برداریم.

بیک‌زاده گفت: در این رویداد، حدود ۶۹ نفر از بانوان خادمیار رضوی در امر برگزاری مسابقات مشارکت کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha