آغاز رقابت نمایندگان استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4114441
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

آغاز رقابت نمایندگان استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف

نمایندگان استان مرکزی رقابت خود را با سایر رقبا از امروز، 24 دی در رشته‌های حفظ کل آقایان و ترتیل بانوان آغاز می‌کنند.

مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله فینال چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از 22 دی ماه به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز آغاز شد و در این مرحله از مسابقات 8 نماینده از استان مرکزی حضور دارند. همچنین مرتضی مختاری، که پیش از این ناظر مرحله مقدماتی مسابقات کشوری اوقاف بود، در مرحله فینال هم به عنوان ناظر فنی انتخاب و به اهواز اعزام شد.

براساس این گزارش، ابوذر کرمی منتخب رشته حفظ کل است که در مصاف با 28 راه یافته محفوظات خود را ارائه داده و به رقابت می‌پردازد. این حافظ در ساعت 16:35 تا 16:50 امروز، 24 دی در جایگاه حاضر می‌شود.

عادله شیخی، دیگر نماینده استان در رشته ترتیل است که تلاوت خوبی در مرحله مقدماتی ارائه داده و به عنوان اولین منتخب در این رشته قرار دارد. شیخی، نیز امروز، 24 دی، از ساعت 19:40 تا 19:50 در جایگاه حاضر می‌شود. در این رشته 28 نفر در مرحله فینال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

یادآور می‌شود، محمد محمدی و محمد شریفی در رشته ترتیل، مرتضی سعیدی در رشته حفظ 20 جزء، شیما احمدی در رشته ترتیل، شیما مهرآبادی و هانیه قناتی در رشته حفظ 20 جزء از دیگر نمایندگان استان هستند که در روزهای آینده تلاوت می‌کند.

انتهای پیام
captcha