1485 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان ارسال شد
کد خبر: 4113993
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

1485 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان ارسال شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه 1485 اثر به دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسید، گفت: گزارش، خبر و مصاحبه بیشترین آثار ارسالی بوده است.

سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز، 21 دی‌ماه در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: تقویت اخلاق حرفه‌ای و پایبندی به این مؤلفه مهم توانست ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب در حوزه‌های مختلف دیداری، نوشتاری، تصویری و سایبری را به رخ همگان بکشاند.

وی افزود: هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با توجه به اهمیتی که داشت با کمک همکاران رسانه‌ای و فرهیختگان، از اردیبهشت سال‌جاری به صورت فنی آغاز به کار کرد و در ماه مبارک رمضان از پوستر جشنواره رونمایی و مهلت ارسال آثر هم تا پایان آذرماه تمدید شد.

پارسا در خصوص محورهای هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی از محورهای ملی جشنواره بودند. همچنین گردشگری گیلان، کوهستان زباله سراوان و تهدیدهای تغییر کاربری اراضی کشاورزی از محورهای بومی این جشنواره بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه 1485 اثر به دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسید، افزود: آثار در قالب گزارش تحلیلی – تحقیقی، یادداشت، تیتر، مصاحبه، اینفوگرفی، موشن‌گرافی، عکس، گزارش ویدیویی و رادیویی، مستند، پادکست به دبیرخانه جشنواره ارسال شد؛ گزارش، خبر و مصاحبه بیشترین آثار ارسالی بوده است.

وی با بیان اینکه هر خبرنگاری که در جبهه انقلاب تلاش می‌کند گامی در جبهه جهاد تبیین برمی‌دارد، تصریح کرد: جشنواره ابوذر را فرصتی می‌دانیم تا ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه، دغدغه رسانه‌ها را اعلام کنیم. بیمه و مسکن خبرنگاران از مهم‌ترین دغدغه‌های این قشر است و اقداماتی هم در این راستا صورت گرفت اما نیازمند توجهات بیشتر است.

پارسا گفت: اولین جشنواره رسانه‌ای بانوان استان را برگزار کردیم که از 11 استان هم شرکت‌کننده داشتیم، به زودی اولین جشنواره رسانه‌ای بانوان را با ابتکار گیلان نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح جهان اسلام برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha