افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی شرکت نفت البرز
کد خبر: 4113360
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی شرکت نفت البرز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: تعداد شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که پس از انتخاب نفرات برتر دوره مقدماتی توسط داوران این افراد به دوره نیمه نهایی کشوری راه می‌یابند.

مسابقات قرآن شرکت نفت

محسن وزارتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم و نهج‌البلاغه به صورت گسترده‌ای در بین خانواده‌ها و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز برگزار شد.

وی افزود: امسال مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی در رشته‌های مفاهیم، نهج‌البلاغه، قرائت و ترتیل، صحیح‌خوانی، اذان و حفظ با حضور 85 نفر در گروه‌های مختلف برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با اشاره به اینکه مسابقات رشته‌های مفاهیم و نهج‌البلاغه به‌صورت کتبی برگزار شد، گفت: تعداد شرکت‌کنندگان امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که پس از انتخاب نفرات برتر دوره مقدماتی توسط داوران، این افراد به دوره نیمه نهایی کشوری راه می‌یابند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن کریم در وزارت نفت اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: رویکرد ما شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی و منتسبان به کلام وحی الهی است و این مسیر را با اولویت بسیار بالا تا حصول نتایج مشهود دنبال خواهیم کرد، امیدوارم بتوانیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در بین کارکنان و خانواده‌های آنها بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی فرهنگی در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha