همایش «هم‌افزایی فرزندان شهدا و نسل انقلاب» در پیرانشهر برگزار شد
کد خبر: 4113343
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

همایش «هم‌افزایی فرزندان شهدا و نسل انقلاب» در پیرانشهر برگزار شد

همایش «هم‌افزایی فرزندان شهدا و نسل انقلاب» به همت معاونت فرهنگی سپاه پیرانشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

خدمت به ملت بهترین راه برای زنده نگه داشتن یاد شهدا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خضر کاک‌درویشی، فرماندار پیرانشهر، امروز، 19 دی‌ماه در همایش «هم‌افزایی فرزندان شهدا و نسل انقلاب» که به همت معاونت فرهنگی سپاه این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پیرانشهر برگزار شد، گفت: برای اینکه یاد و راه شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی را بتوانیم زنده نگه داریم، لازم است، در مسیر خدمت به آحاد مردم جدی‌تر از سابق اهتمام بورزیم.

وی ضمن اشاره به اینکه، فرزندان شهدا یادگاران گرانقدر رزمندگان اسلام هستند، ادامه داد: بنابراین باید به این نکته توجه کنیم، این قشر روزگار سختی را در دلتنگی و نبود حمایت پدر پشت‌سر گذاشته‌اند، اما همچنان به رغم مشکلات فراوان حتی برای لحظه‌ای از مسر انقلاب منحرف نشده‌اند.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه در بحبوحه جنگ و فعالیت گروهک‌های تروریستی جوانان این مرز و بوم مسیر شهادت را انتخاب کردند، تا امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی خدشه برندارد، گفت: اکنون که به برکت خون شهدا در امنیت به سر می‌بریم، لازم است به مردم خدمت کنیم و دغدغه‌های مختلف‌شان به‌ویژه در عرصه معیشتی را برطرف کنیم.

وی ادامه دادن راه شهیدان و گم نکردن این راه را وظیفه اساسی و رسالت مهم فرزندان شهدا دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده، بنابراین بر مسئولین لازم است، با تمام توان برای حفظ موقعیت کنونی و تقویت آن بیش‌ازپیش تلاش کنند.

کاک‌درویشی بر لزوم پیگیری فعالیت‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و... تأکید و بیان کرد: دستاوردها و موفقیت‌ها با همراهی و پشتیبانی اصحاب رسانه باید به اطلاع مردم رسانده شود تا روح امید و نشاط در جامعه بدمد.

انتهای پیام
captcha