نمایشگاه «به رنگ دی» در یزد گشایش یافت
کد خبر: 4113212
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

نمایشگاه «به رنگ دی» در یزد گشایش یافت

نمایشگاه «به رنگ دی»، آثار شهید امیرحسین قربانی، از شهدای حادثه هواپیمایی اوکراینی با حضور جمعی از مسئولان در کتابخانه مرکزی یزد گشایش یافت.

نمایشگاه «به رنگ دی» در یزد گشایش یافتبه گزارش ایکنا از یزد، نمایشگاه «به رنگ دی»، آثار شهید امیرحسین قربانی، از شهدای حادثه هواپیمایی اوکراینی، امروز، 18 دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان در کتابخانه مرکزی یزد گشایش یافت.

محمدمحسن رفیعی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: در قالب برپایی این نمایشگاه، اسناد و فعالیت‌ها، تصاویر و کارنامه‌های درسی شهید قربانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی؛ هدف از برپایی این نمایشگاه را شناساندن و معرفی هر چه بیشتر این دانشجوی نخبه به جامعه و تجلیل از صبر، مقاومت و ولایتمداری خانواده این شهید عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 170 اثر به تماشا گذاشته شده است.

سعید زارع، مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد نیز به ایکنا گفت: طی دیدارهایی که با خانواده شهید انجام شد، تمام آثار و اسناد مربوط به شهید از دوران کودکی و تحصیل در داخل و خارج از کشور تا 21 سالگی و شهادتشان جمع آوری شد که امروز در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین تصاویری از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد در دی ماه 1386 و دیدار حاج قاسم سلیمانی با خانواده‌های شهدا ارائه شده است.

زارع بیان کرد: برگزاری این گونه برنامه‌ها در راستای معرفی و شناسایی افراد شاخص و شهدای  این دیار انجام می‌شود و آماده هر گونه همکاری در این زمینه هستیم. 

یادآور می‌شود نمایشگاه «به رنگ دی» با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، سازمان اسناد و کتابخانه ملی و حوزه هنری استان یزد برپا شده و تا 26 دی‌ماه از ساعت 8 صبح تا 20 در کتابخانه مرکزی یزد واقع در بلوار بسیج برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام
captcha